Kiterjesztett garancia és termékvisszavétel
- Gyártói garancia +2 év forgalmazói garanciával meghosszabbítva
- 65 napos kipróbálási lehetőség és pénzvisszafizetés
- Bármilyen probléma esetén azonnal reagálunk
Amennyiben a bútorra több év garanciát szeretnél, mint amennyit a gyártó biztosít, vagy nem vagy biztos benne, hogy a termék tetszeni fog, akkor lehetőséget biztosítunk kiegészítő garancia vásárlására.
Ez egy plusz, opcionális szolgáltatás, melyet termékenként külön szükséges megvásárolni.
A kiegészítő garancia díja: a termék vételárának a 10%-a.
Ez egy plusz szolgáltatáscsomag, mely bútorainkhoz vásárolható meg, és a következőket tartalmazza:
- Plusz 2 év garanciát biztosítunk azon felül, amit a gyártó ad a termékhez. Tehát ha később, a normál garanciális idő lejárta után javítani vagy cserélni kell a terméket garanciális okokból, akkor a saját költségünkön elvégeztetjük a javítást, megvásároljuk a szükséges alkatrészeket, vagy lebonyolítjuk a cserét.
A 2 éves kiegészítő garancia csak a normál jótállási jegy időtartamát hosszabbítja meg, de annak egyéb feltételeit nem módosítja. Természetesen a kiterjesztett garancia sem terjed ki a nem rendeltetésszerű használatból vagy hibás összeszerelésből, gondatlan mozgatásból, szállításból, kezelésből eredő – a gyártó vagy forgalmazó hibáján kívül bekövetkező esetleges sérülésekre, meghibásodásokra. - 65 napos kipróbálási lehetőség és pénzvisszafizetés: az átvételtől számítva 65 napig visszahozhatod a terméket, akkor is, ha az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre, vagy a terméket összeszerelted. Kérjük vedd figyelembe, hogy a terméket csak akkor tudjuk visszavenni, ha hibátlan műszaki és esztétikai állapotban van, új állapotú és teljes egészében sérülésmentes. (A termékvisszavétel ingyenes, tehát semmilyen kezelési költség nem kerül felszámításra, viszont a visszaszállításának a díja a vevőt terheli.)
Kérjük vedd figyelembe, hogy a termék vételárát tudjuk csak visszafizetni, az esetlegesen igénybe vett kiegészítő szolgáltatások értékét (pl. szállítási díj, szerelési díj, rakodás költsége, stb.) nem.
- Priority support: ha a termékkel bármilyen garanciális probléma adódik, biztosítjuk, hogy problémádat a lehető leggyorsabban igyekszünk megoldani, és amit a mi részünkről tudunk, azt megtesszük a hiba, hiány, garanciális probléma kezelése, javítása érdekében. Ez a garancia bejelentésének és kezelésének menetét – melyről minden vásárlás mellé tájékoztatást adunk – nem érinti.
A 65 napos visszavásárlás higiéniai és egészségügyi okok miatt nem vonatkozik a matracokra, párnákra, ágyneműkre, huzatokra; továbbá nem vonatkozik egyedi igények alapján rendelt és legyártatott bútorokra - így pl. egyedi szövettel választott ülőgarnitúra, egyedileg tervezett szekrénysor, stb.